Go back Print

kantoor te huur Roosendaal / Oud Gastel 110 m2 Watermolen 25

Representatieve showroom / kantoor te huur Roosendaal / Oud Gastel in een mooi bedrijfsverzamelcomplex “Business Centre Korenweide” dat gelegen is aan de Windmolen, de doorgaande ontsluitingsroute op bedrijventerrein Korenweide te Oud Gastel. LET OP: vanaf heden voorzien van nieuw modern hedendaags keukenblok voorzien van koelkast, magnetron en zelfs een Qooker!

kantoor te huur Roosendaal / Oud Gastel 110 m2

LET OP: vanaf heden voorzien van nieuw modern hedendaags keukenblok voorzien van koelkast, magnetron en zelfs een Quooker! Representatieve showroom/kantoor te huur Roosendaal / Oud Gastel in een mooi bedrijfsverzamelcomplex “Business Centre Korenweide” dat gelegen is aan de Watermolen, de doorgaande route op bedrijventerrein Korenweide te Oud Gastel.

Het betreft in dit geval enkel kantoorruimte met een klein magazijntje (of extra kantoor) die bereikbaar is via een eigen entree met toilet en pantry. De kantoorruimte  is voorzien van systeemplafond met tl-verlichting en een brand- en inbraakalarm is ook standaard aanwezig.

Er is gezamenlijke parkeerruimte direct voor de bedrijfsunit en anders elders op het grote buitenterrein.

 

 

Kenmerken Watermolen 25 Oud Gastel
Gebruiksdoeleind   en toegestane milieucatogorie geschikt voor :   bedrijfsvestiging / magazijn / opslag / showroom / kantoor / lichte productiewerkzaamheden. Maximum milieucatogorie : 3.2
Bereikbaarheid bereikbaarheid per auto en vrachtauto uitstekend.  Gelegen aan de   de afrit van de A4, en A58 Bergen op Zoom/Vlissingen op korte afstand van de   A17 (Roosendaal/Moerdijk) die een aansluiting heeft op de A16 (Breda/Antwerpen)
Vloeroppervlakte:
totaal  ca. 110 m2 kantoorruimte of showroom
entree   incl. toilet  ca. 15 m2
kantoren  ca. 55 m2 op de verdieping en ca. 17 m2 op de bg
magazijn  ca. ca.23m2 magzijnruimte dat ook geschikt kan worden gemaakt als extra kantoorruimte
Afmetingen   :
frontbreedte   ca. 10,2 m1
diepte   ca. 5,1 m1
hoogte  ca. 6,5 m1
overheaddeur   afmetingen ca. nvt
Parkeren Er is een groot geasfalteerd parkeerterrein met ca. 65 parkeerplaatsen. Het object is rondom goed bereikbaar met vrachtauto’s om te lossen en te laden. Per unit zijn er gemiddeld 4 parkeerplaatsen beschikbaar, echter meer parkeerplaatsen is   bespreekbaar.
Voorzieningen   : Het object zal worden opgeleverd inclusief :
bedrijfsruimte/algemeen :
overheaddeur voorzien van glasstrook
brand/rookdetectie
inbraakalarm
brandblusmiddelen
tl-verlichtingsarmaturen
zonwerende isolerende beglazing
stalen wand en dakbeplating in kleur neutraal wit/grijs
gladde afwerking betonvloer
kantoorruimte :
toilet
naar wens is een inpandige kantoorruimte te creëren, die door verhuurder geheel wordt ingericht naar wens
buitenterrein :
groot geasfalteerd buitenterrein
omheind met spijlenhekwerk en meerdere grote poorten waar alle huurders 24/7 toegang tot hebben
Huurprijs op aanvraag,
indien de BTW niet kan worden verrekend zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd
Servicekosten nader overeen te komen, te vermeerderen met btw
oa aansluiting op meldkamer met opvolging/sleuteldienstservice
ramen wassen
ongediertebestrijding
onderhoud brandblusapparatuur
onderhoud verwarmingsapparatuur
onderhoud alarminstallatie
onderhoud overheaddeur(-en)
Huurprijsaanpassing jaarlijkse indexering, telkens per 1 april
Huurtermijn huurperiode standaard 5 jaar, korter is bespreekbaar
Verlengingstermijn met aansluitende perioden van telkens 5 jaar
Opzegtermijn 6 maanden
Betalingen huur, servicekosten en btw per maand vooruit per automatische incasso
Zekerheidsstelling bankgarantie huur inclusief servicekosten en btw
Overige   condities huurovereenkomst op basis van standaardmodel van verhuurder
Aanvaarding in overleg
Overige gegevens gehele gebouw is voorzien van energielabel A
verhuurder beschikt over een energieprestatiecertificaat voor het gehele gebouw
Verhuurder Rademakers Bedrijfshuisvesting in de hoedanigheid van Regionaal Adviesburo Bedrijfshuisvesting B.V.
Meer   informatie Rademakers Bedrijfshuisvesting verzorgt zelfstandig het beheer.
Verhuurbemiddeling wordt verzorgd door:Helmig Makelaardij en Taxatieburo o.z. B.V.:  0165518357
beheer@bedrijfsruimte-info.nl
of
Deze   informatie is met zorg samengesteld. Wij en de bedrijven waarmee wij   samenwerken, kunnen echter niet verantwoordelijk worden gesteld voor   eventuele fouten en/of onjuistheden, en de eventuele directe en/of indirecte   gevolgen daarvan. Uitvoering, prijs en voorzieningen kunnen wijzigen. Deze   informatie is louter indicatief  en geheel vrijblijvend. Aan deze informatie   kunnen geen rechten worden ontleend.

 

 

plattegronden

 

plattegrond begane grond

Klik hieronder als u de interactieve plattegrond wilt openen. Het kan even duren voordat deze is gedownload!

U kunt deze plattegronden bewerken en ook afdrukken.

Klik hier voor Floorplanner plattegrond

Klik hier voor Floorplanner plattegrond vedieping

 

    Uw naam*
    Uw email*
    Telefoon nummer*
    Interesse in*

       

      U kunt op diverse manieren contact met ons opnemen om meer informatie te ontvangen of om vragen te stellen.

      Alles is geheel vrijblijvend!

      -Telefonisch met Helmig Makelaardij en Taxatieburo o.z. B.V. te Halsteren: Bel 0164685925 voor vrijblijvende info!

      - Per email: beheer@rademakers-bedrijfshuisvesting.nl

      - Persoonlijk een bezoekje afleggen bij u op kantoor of thuis behoort ook tot de mogelijkheden, maar het lijkt ons dan gemakkelijker om ter plaatse van een door u geschiktgeachte bedrijfsruimte af te spreken. Dan is meteen ook alles goed te bekijken en door te spreken.

      - contactformulier invullen behoort ook tot de mogelijkheden : zie onderaan deze pagina!

       

      Uw naam (verplicht)
      Uw email (verplicht)

      Hieronder kunt u aangeven wat uw wensen zijn en/of uw vragen stellen. Alles is geheel vrijblijvend!

      Gewenst aantal m2
      Gewenste plaats
      Gewenst huurperiode (indicatie)
      Wanneer denkt u de bedrijfsruimte nodig te hebben?
      Omschrijving soort bedrijvigheid
      Overige vragen/opmerkingen
      Om spam te voorkomen vragen we u de onderstaande code over te typen captcha




      Kantoorruimte te huur  Oud Gastel 110 m2

      Omschrijving

      Representatieve showroom/kantoor te huur Roosendaal / Oud Gastel in een mooi bedrijfsverzamelcomplex “Business Centre Korenweide” dat gelegen is aan de Watermolen, de doorgaande ontsluitingsweg op bedrijventerrein Korenweide te Oud Gastel. LET OP: vanaf heden voorzien van nieuw modern hedendaags keukenblok voorzien van koelkast, magnetron en zelfs een Qooker! Het betreft in dit geval enkel kantoorruimte met een klein magazijntje (of extra kantoor) die bereikbaar is via een eigen entree met toilet en pantry. De kantoorruimte  is voorzien van systeemplafond met tl-verlichting en een brand- en inbraaklarm is ook standaard aanwezig. Er is gezamenlijke parkeerruimte direct voor de bedrijfsunit en anders elders op het grote buitenterrein.

      Kenmerken Watermolen 25 Oud Gastel
      Gebruik   en toegestane milieucat. showroom / kantoor geschikt voor :   bedrijfsvestiging / magazijn / opslag / showroom / kantoor / lichte productiewerkzaamheden. Maximum milieucatogorie : 3
      Bereikbaar bereikbaarheid per auto en vrachtauto uitstekend.  Gelegen aan de   de afrit van de A4, en A58 Bergen op Zoom/Vlissingen op korte afstand van de   A17 (Roosendaal/Moerdijk) die een aansluiting heeft op de A16 (Breda/Antwerpen)
      Vloeropp.:
      totaal  ca. 110 m2 kantoorruimte of showroom
      entree   incl. toilet  ca. 15 m2
      kantoren  ca. 55 m2 op de verdieping en ca. 17 m2 op de bg
      magazijn  ca. ca.23m2 magzijnruimte dat ook geschikt kan worden gemaakt als extra kantoorruimte
      Afmetingen:
      frontbreedte   ca. 10,2 m1
      diepte   ca. 5,1 m1
      hoogte  ca. 6,5 m1
      overheaddeur   afmetingen ca. nvt
      Parkeren Er is een groot geasfalteerd parkeerterrein met ca. 65 parkeerplaatsen. Het object is rondom goed bereikbaar met vrachtauto's om te lossen en te laden. Per unit zijn er gemiddeld 4 parkeerplaatsen beschikbaar, echter meer parkeerplaatsen is   bespreekbaar.
      Voorzien van: Het object zal worden opgeleverd inclusief :
      bedrijfsruimte/algemeen :
      overheaddeur voorzien van glasstrook
      brand/rookdetectie
      inbraakalarm
      brandblusmiddelen
      tl-verlichtingsarmaturen
      zonwerende isolerende beglazing
      stalen wand en dakbeplating in kleur neutraal wit/grijs
      gladde afwerking betonvloer
      kantoorruimte :
      toilet
      naar wens is een inpandige kantoorruimte te creëren, die door verhuurder geheel wordt ingericht naar wens
      buitenterrein :
      groot geasfalteerd buitenterrein
      omheind met spijlenhekwerk en meerdere grote poorten waar alle huurders 24/7 toegang tot hebben
      Huurprijs op aanvraag,
      indien de BTW niet kan worden verrekend zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd
      Service-kosten nader overeen te komen, te vermeerderen met btw
      oa aansluiting op meldkamer met opvolging/sleuteldienstservice
      ramen wassen
      ongediertebestrijding
      onderhoud brandblusapparatuur
      onderhoud verwarmingsapparatuur
      onderhoud alarminstallatie
      onderhoud overheaddeur(-en)
      Huurprijs-aanpassing jaarlijkse indexering, telkens per 1 april
      Huur-termijn huurperiode standaard 5 jaar, korter is bespreekbaar
      Verlengings-termijn met aansluitende perioden van telkens 5 jaar
      Opzeg-termijn 6 maanden
      Betalingen huur, servicekosten en btw per maand vooruit per automatische incasso
      Zekerheids-stelling bankgarantie huur inclusief servicekosten en btw
      Overige   condities huurovereenkomst op basis van standaardmodel van verhuurder
      Aanvaarding in overleg
      Overige   gegegevens energielabel
      verhuurder beschikt niet over een energieprestatiecertificaat, dan wel een gelijkwaardig document als bedoeld in het besluit energieprestatie gebouwen en verhuurde zal deze documenten voor de verhuur ook niet aanvragen.
      Deze   informatie is met zorg samengesteld. Wij en de bedrijven waarmee wij   samenwerken, kunnen echter niet verantwoordelijk worden gesteld voor   eventuele fouten en/of onjuistheden, en de eventuele directe en/of indirecte   gevolgen daarvan. Uitvoering, prijs en voorzieningen kunnen wijzigen. Deze   informatie is louter indicatief en geheel vrijblijvend. Aan deze informatie   kunnen geen rechten worden ontleend.
         

      Kantoorruimte te huur  Oud Gastel 110 m2

      Omschrijving

      Representatieve showroom/kantoor te huur Roosendaal / Oud Gastel in een mooi bedrijfsverzamelcomplex “Business Centre Korenweide” dat gelegen is aan de Watermolen, de doorgaande ontsluitingsweg op bedrijventerrein Korenweide te Oud Gastel. LET OP: vanaf heden voorzien van nieuw modern hedendaags keukenblok voorzien van koelkast, magnetron en zelfs een Qooker! Het betreft in dit geval enkel kantoorruimte met een klein magazijntje (of extra kantoor) die bereikbaar is via een eigen entree met toilet en pantry. De kantoorruimte  is voorzien van systeemplafond met tl-verlichting en een brand- en inbraaklarm is ook standaard aanwezig. Er is gezamenlijke parkeerruimte direct voor de bedrijfsunit en anders elders op het grote buitenterrein.

      Kenmerken Watermolen 25 Oud Gastel
      Gebruik   en toegestane milieucat. showroom / kantoor geschikt voor :   bedrijfsvestiging / magazijn / opslag / showroom / kantoor / lichte productiewerkzaamheden. Maximum milieucatogorie : 3
      Bereikbaar bereikbaarheid per auto en vrachtauto uitstekend.  Gelegen aan de   de afrit van de A4, en A58 Bergen op Zoom/Vlissingen op korte afstand van de   A17 (Roosendaal/Moerdijk) die een aansluiting heeft op de A16 (Breda/Antwerpen)
      Vloeropp.:
      totaal  ca. 110 m2 kantoorruimte of showroom
      entree   incl. toilet  ca. 15 m2
      kantoren  ca. 55 m2 op de verdieping en ca. 17 m2 op de bg
      magazijn  ca. ca.23m2 magzijnruimte dat ook geschikt kan worden gemaakt als extra kantoorruimte
      Afmetingen:
      frontbreedte   ca. 10,2 m1
      diepte   ca. 5,1 m1
      hoogte  ca. 6,5 m1
      overheaddeur   afmetingen ca. nvt
      Parkeren Er is een groot geasfalteerd parkeerterrein met ca. 65 parkeerplaatsen. Het object is rondom goed bereikbaar met vrachtauto's om te lossen en te laden. Per unit zijn er gemiddeld 4 parkeerplaatsen beschikbaar, echter meer parkeerplaatsen is   bespreekbaar.
      Voorzien van: Het object zal worden opgeleverd inclusief :
      bedrijfsruimte/algemeen :
      overheaddeur voorzien van glasstrook
      brand/rookdetectie
      inbraakalarm
      brandblusmiddelen
      tl-verlichtingsarmaturen
      zonwerende isolerende beglazing
      stalen wand en dakbeplating in kleur neutraal wit/grijs
      gladde afwerking betonvloer
      kantoorruimte :
      toilet
      naar wens is een inpandige kantoorruimte te creëren, die door verhuurder geheel wordt ingericht naar wens
      buitenterrein :
      groot geasfalteerd buitenterrein
      omheind met spijlenhekwerk en meerdere grote poorten waar alle huurders 24/7 toegang tot hebben
      Huurprijs op aanvraag,
      indien de BTW niet kan worden verrekend zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd
      Service-kosten nader overeen te komen, te vermeerderen met btw
      oa aansluiting op meldkamer met opvolging/sleuteldienstservice
      ramen wassen
      ongediertebestrijding
      onderhoud brandblusapparatuur
      onderhoud verwarmingsapparatuur
      onderhoud alarminstallatie
      onderhoud overheaddeur(-en)
      Huurprijs-aanpassing jaarlijkse indexering, telkens per 1 april
      Huur-termijn huurperiode standaard 5 jaar, korter is bespreekbaar
      Verlengings-termijn met aansluitende perioden van telkens 5 jaar
      Opzeg-termijn 6 maanden
      Betalingen huur, servicekosten en btw per maand vooruit per automatische incasso
      Zekerheids-stelling bankgarantie huur inclusief servicekosten en btw
      Overige   condities huurovereenkomst op basis van standaardmodel van verhuurder
      Aanvaarding in overleg
      Overige   gegegevens energielabel
      verhuurder beschikt niet over een energieprestatiecertificaat, dan wel een gelijkwaardig document als bedoeld in het besluit energieprestatie gebouwen en verhuurde zal deze documenten voor de verhuur ook niet aanvragen.
      Deze   informatie is met zorg samengesteld. Wij en de bedrijven waarmee wij   samenwerken, kunnen echter niet verantwoordelijk worden gesteld voor   eventuele fouten en/of onjuistheden, en de eventuele directe en/of indirecte   gevolgen daarvan. Uitvoering, prijs en voorzieningen kunnen wijzigen. Deze   informatie is louter indicatief en geheel vrijblijvend. Aan deze informatie   kunnen geen rechten worden ontleend.